Kärlek. ♥

Nu har Madeleines dagisbilder kommit som jag beställde.
Och gud vad fin hon vart. Känslorna bara väller över och jag frågar mig själv hur jag kunnat skapa en så otroligt vacker liten tjej. ♥
Inatt så sov Mio nere hos svärföräldrarna tillsammans med faster/gudmor Camilla. Jag skulle med andra ord få sova ut ordentligt en natt. Fruktansvärt uppskattat. Det enda synda var att Mio vaknade mitt i natten och skulle äta och nu är han i en period då han är fruktansvärt mammig. Men faster/gudmor kan sin sak, så efter tre vakna timmar då dom kollade på disneys bilar, borstade tänderna och mös så somnade han om och sov till 8:30. Så idag sov Mio en timma extra än vad han brukar göra och snällaste fastern gick hem och vilade efter träningen (hon sa hon skulle göra det iaf). 
 
Tack i alla fall Camilla som lät mig sova ut ordentligt inatt. Guldvärt
 
Jag tror jag måste låta Mio sova borta så han vänjer sig och inte behöver mamma på nätterna när han vaknar. Men det är just det, jag vill inte vara utan mina barn. Därför mamma tycker jag är så snål som inte lånar ut Madeleine när det är min vecka. Men det är just det.. Jag har henne bara varannan vecka. Tur Johan är lite snällare och han som är ensamstående behöver hjälp mer än vad jag gör just nu, så mamma får låna Madeleine av honom när det är hans vecka.
 

♥ MADELEINE, MIO, BENNY & BEBIS. ♥

 
 
1 Joanna Eriksson:

skriven

Det är svårt det där med att lämna bort kidsen, när det liksom inte "behövs" ! ;) Vi hade en väldigt pappig Edwin när Arwid skulle födas, som aldrig sovit borta! :-/ (jooo, en gång förresten i fjol när Nogga fyllde trettio)
Löste sig dock finfint med att Tina fick agera trebarns morsa, o va här med dom,plus hennes Alfons! ;)

Kommentera här: