Släktmiddag.

Då var begravningen över. Är alltid jobbigt att ta farväl, vare sig man känner personen bra eller inte. Det som fick mig att börja gråta var när Bennys fina faster Inger sa ett fint avskedstal till fina Linnea. Oj, det gjorde att tårarna börja rulla. Sen kunde man inte riktigt hålla det tillbaka. ♡
 
Eftersom släkten på Bennys pappas sida nu är samlad så ordnar dom middag till alla. Kommer bli så himla roligt och mysigt. Så bara lilla Saga vaknar så ska vi bege oss till önskad och umgås. 
 
Så medans Saga sover så fick jag göra om en beställning på kläder till barna. Fina sommarkläder kommer till veckan, så nu väntar vi bara på att sommaren ska komma.
Har inte köpt så många nya klänningar till Madeleine, för jag tänkte hon och jag ska ta en mysig mor och dotter förmiddag på stan nästa fredag och köpa lite kläder hon vill ha. Lite egentid med henne behöver vi, så jag får fokusera bara på henne. ♡ 
Min älskade Madeleine är snart 5 år. Vart tar tiden vägen?
Vet att hon fått plats och ska börja på dagis här i orrviken. Jag och Johan kom överens om att hon får gå här, så får jag hjälpa honom så mycket vi kan och när han behöver. Orrviken har en riktigt bra skola och förskola, så det ska bli så roligt att både Madeleine och Mio. Har själv gått där  så att mina barn ska få gå där också är ännu roligare.
 
Nu blir det till att fly sig lite innan middagen.
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: