Monster.

Idag har min son varit väldigt busig. Så busig att jag kunnat sålt han för några miljoner..
 
Han hittar alltid på hyss när jag ammar, och endast då.
Idag har han vattnat blommorna med saft. Tuggat och trampat ner tre babaner så det var riktigt klibbigt på golvet. Sen tömde han de sista vi hade i chipspåsen över hela golvet. Efter att jag damsugit och skurit golvet så var han snabb med att stöka till igen. Han öppnade en tom kakburk och tömde ut alla smulorna så jag fick dammsuga igen. Och sist, men inte minst, så tömde han ut kattens vatten och mat över hela golvet. 
 
Så har man inte så mycket att göra om dagarna så ordnar Mio det åt en. Mitt lilla M-O-N-S-T-E-R!
 
Men nu har vi löst den lilla biten. Jag bokstavligen tvingade Benny att köpa en grind med sig hem idag. Så nu sitter den fint där i dörröppningen. Har länge planerat på att köpa en men inte kommit till skott. Just detta bus gör mig egentligen inte mycket (det går som tur lätt att städa bort), men han klättrar och härjar där inne så jag är rädd han ska ramla och slå sig rejält eller ta en kniv och att det sedan händer en olycka. 
Men nu är det ordnat och jag kan amma Saga i lugn och ro. 
 
 Nöjd mamma, mindre nöjda barn. 
 

♥ MADELEINE, MIO, LILLASYSTER & BENNY. ♥


1 Sabina:

skriven

Haha ;) 1-0 till mamman ;)

2 Sabina:

skriven

Haha ;) 1-0 till mamman ;)

Kommentera här: