Vårsol.

Vilken natt..
Började med att Mio vaknade, ville ha välling och snurra mitt hååås (hår). Synd han inte förstår att när alla andra sover så måste vi vara tysta. Så en efter en vaknade de andra familjemedlemmarna. Först Saga och sedan Madeleine och Benny. Jag fick sova först vid halv sex i morse medans dom andra tillslut somnade innan mig  förutom Madeleine. Trodde hon sov, men så fort jag somnade tog hon Bennys mobil och började kolla på film. Så stackarn hade varit vaken sedan fyra i morse när hon somnade vid halv åtta ikväll. Men då somnade en mycket glad och trött tjej. 
 
Dagen har i alla fall spenderats ute i detta underbara vårväder.
Kusin, med särbo och barn kom hit och gjorde goo lunch. Kolbullar, korv, kaffe och varm choklad inmundigades varvat med lek i snön. Barnen var så glada och nöjda. Middag vart vi bjudna på av kusin, så vi spenderade hela dagen med dom Och min andra kusin med familj. 
Nog har jag allt världens underbaraste familj (kusiner med familj inräknat).
 
 
Vart inget direkt intag av lördagsgodis för våra små, så det fick dom lov att spara till imorgon kväll. Dom var alldeles för trötta för att äta det ikväll och under dagen har dom inte haft tid att äta tydligen.
 
Nu blir det sova. Blir förhoppningsvis träning på Backen imorgon igen. Och barna får leka också. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: