6 månaders kontroll. ♡

I onsdags var det dags för 6 månaders kontroll för lilla Saga. ♡ 
Nu väger hon 7015 gram och är 65,5 cm lång. Tyckte nyss hon var nyfödd och liten, men tänk vad 6 månader kan gå fort. Tiden bara rusar fram och man hänger inte alls med. Önskar, precis som många andra mammor, att det fanns en paus-knapp som man kunde få använda och njuta extra av den underbara första tiden.
 
 
 
Annars har veckan innehållit massa lek för mina fina älsklingar och träning för mig.
Den har varit lugn, om man  jämför med andra veckor. Mio har inte varit i närheten av lika busig. Och jag njuter! Det som hänt har varit rena olyckor. Madeleine fick ett finger klämt när lillebror smällde igen toadörren, men det gick som tur var bra. Annars tjafsar dom  precis som andra syskon gör. Men mycket mindre just nu (peppar peppar).  
 
 
Idag var vi på backen hos min kusin och barnas tremänningar. Dom leker så bra och det är ju så mysigt att vara med familjen. ♡ 
Sen åkte vi hem, åt middag, bytte om för att sedan åka tillbaka till kusin för att träna. Är ju så skönt att få svettas lite. Längtar tills den dagen då jag ser att träningen gett resultat. Vi har ju blivit ett så härligt gäng som tränar tillsammans och peppar varandra till att träna och hålla igång. Utan dom hade jag nog tappat lusten efter några veckor. Men nu ger vi oss inte. Träna ska vi göra för att få bort gravidkilona och bygga lite muskler så vi mår bra i våra kroppar. Det tar tid och det får det göra.
 
Nu blir det sängen.
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: