Helgen.

I fredags körde vi ett par-pass på backen under träningen. Vi tävlade i par och skulle göra visst antal av varje övning, och när det kommer till tävlingar så kommer hornen fram. Jag körde med kusin Sandra och vi tog hem segern. Väldigt otippat eftersom det var två grabbar med, som var i samma lag dessutom. Men dom spöade vi. 😃
 
 
 
Var lagomt mör i kroppen idag när vi bestämde oss för att köra ett mag-pass. Men vi körde ett härligt pass på eftermiddagen, och nu har vi en ny tjej från byn som är med och tränar. Super kul. Hon tyckte nog också att det var roligt  så hon är med i gruppen och får förhoppningsvis med sig en till kompis från byn. Är så skönt när vi är några som peppar varandra så vi kommer igång ordentligt och tränar och rör på oss. Blir lätt att man skjuter fram träningen om man är själv. 
 
Annars har vi inte gjort något annat speciellt i helgen. 
Grabbarna har kört fyrhjuling, jag och Saga har myst. Eller, en rolig sak har ju hänt i helgen. Saga har vänt sig från rygg till mage, så det enda hon vill göra nu är att ligga på magen. ♡ Tiden bara rusar iväg och Saga växer så det knakar. Det gör även mina stora älsklingar, men det märker man inte på samma sätt som på Saga.
 
Gud vad jag älskar mina tre små guldklimpar  ♡ 
 
 
 
 
 
Imorgon är det måndag och på eftermiddagen får vi äntligen hämta Madeleine. Som vi saknar henne när hon är hos Johan. Och när hon är där känner jag mig så usel, just för att jag inte ringer henne ofta. Blir på sin höjd en gång under pappaveckan. Men när man har flera små att roa, Madeleine går på dagis och kommer hem sent och ska äta mat.. Jag får inte ihop det och jag känner mig kass. 
 
Nu blir det sängen. 
 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: