Sjukstuga.

Nu har det gått 4 dagar sedan farmor somnade in. Kan fortfarande inte förstå att hon är borta. Det är väl som vanligt, att när man är på begravningen och ska ta sitt sista farväl, det är först då man tar in det. Först då man riktigt förstår. 
 
Sitter på kvällarna (när jag ska natta Saga) och tänker tillbaka på allt roligt vi gjort. Alla underbara minnen med henne. Det fanns ingen som kunde väcka mig på mornarna, morgontrött som jag är, som farmor kunde. Minns när jag var liten och jag sov över hos henne i hennes lilla säng. Vi trängdes där och pratade om allt mellan himmel och jord. Och om vi skulle äta "äcklig" mat hemma så fanns det alltid plats för mig vid farmor och farfars bord. Där serverades det alltid god mat. 
Mm, det är bara små saker. Finns så många fina minnen. ♡
 
I söndags så bröt den förbaskade förkylningen ut. Låter för tillfället som en gammal man, men nu är det äntligen på bättrings väger. Så idag åkte jag in och mötte upp Sara som har en butik i Lacksjö med massa fina saker till hemmet. Bästa servicen har hon och så mycket fina saker. Denna gången köpte jag tre sparbössor och två fina lyktor till veranda. 
Saras presentbod heter hon på instagram och Facebook. Gå in och kolla vad fina saker hon har. 
 
 
 
Nu blir det sängen. Imorgon ser det ut som vi ska gå till kyrkis med kusin och barna.
 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: