Helgen

Jag är visst ingen höjdare på att blogga längre. 
Men ska försöka komma igång igen.
 
Är ju så mycket som hänt och jag kan inte skriva allt, för då skulle det bli ett alldeles för långt inlägg. Men vi kan ju ta helgen. Igår följde vi med släkten bort till munkflohögen, där vi grillade korv och åkte snowboard, slalom och snow racer. Mycket trevligt i vanlig ordning och jag tror vi ökade befolkningen i den byn (under de få timmarna) med det dubbla. Haha. Skämt å sido. Vi var åtminstonde 20 personer, så vi ockuperade vindskjulet där grillen var.
 
 
 
Efter munkflohögen for vi hem och började med middagen. Mitt i matlagningen så säger Benny att han vill ge mig min alla ♡-ans dag gåva redan då, så vi öppnade våra redan igår och jag bara älskar det jag fick. 
 
 
Ja, nu kan jag ha med mina älsklingar vart jag än är. ♡
 
Annars då..
 
Jag har börjat jobba extra nu igen i hemtjänsten. Är riktigt roligt att få jobba lite igen och kollegorna är ju (dom flesta) människor jag känner. Så det kan ju inte bli bättre. Ska bli roligt att få komma igång och jobba lite mer, för till hösten ska jag börja jobba som vanligt (70% skulle räcka) bara Saga får dagisplats. 
 
I onsdags var vi dessutom på barn- och ungdomsavdelningen på sjukhuset för att röntga hjärtat på Saga. På hennes ett års kontroll hörde läkaren ett blåsljud på hjärtat, och även fast hon nyligen hade varit sjuk och detta kan göra att blåsljud hörs, så ville dom kolla upp det. Men det hördes inget blåsljud längre och hjärtat såg bra ut. Vi har en frisk liten tjej. 
 
 
Imorgon är det måndag och en ny vecka börjar. Veckorna går så snabbt. Det hinner inte mer än bli måndag så är det helg igen. Men det är inte jobbigt någonstans. Och imorgon kommer min stora tjej hem och då ska hon få sin alla ♡-ans dag gåva. 
 
Alla mina tre älsklingar på en och samma bild ♡
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: