Helgens bestyr.

Då var helgen över och den har mestadels bestått av arbete. 
Igår började jag jobba kl 16, så vi han med både skidåkning och skoteråkning innan. Tyvärr så var inte vädret på topp, så att jobba gjorde mig inte mycket. Idag däremot har det varit strålande solsken och blå himmel. Men då jobbade jag såklart 7-16. Haha. Men det var skönt det också. Jag är ju ledig annars, så jag kommer nog få mig fina vårvinter dagar framöver. 
 
 
Måste säga att jag trivs på hemtjänsten i orrviken. Så mysigt och personalen är underbara. Inge stress (kan nog bli det också) och underbara bilar att frakta sin bakdel i. Det är viktigt med tanke på att vi kör väldigt mycket bil. 
 
 
Tänkte jag skulle bege mig ut efter jag jobbat idag, men jag var så slut så jag mös med min äldsta skatt. 💖
Imorgon återgår vi till vardagen med lite stök inför torsdag. På torsdag åker vi till björnriket där bror Alex och hans flickvän Sofie är just nu. Så de två äldsta ska få åka slalom medans jag och Saga får roa oss på annat sätt. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & BENNY. ♥

Kommentera här: