Saga 3 år. ❤

Nu är det en vecka sedan jag skrev igen. Men att vara själv hemma med fyra barn gör slut på en som människa. Jag vill påstå att jag var lättvaggad på kvällarna och hade inte riktigt någon ork att sätta mig och skriva en rad här. 
 
I helgen hade vi ju kalas här hemma. 
Saga fyllde 3 år  i lördags och det firas ju såklart med paket och en massa gott fika. En mycket nöjd tjej somnade sen när firandet var över. Nu dagarna efter frågar hon fortfarande efter mer presenter..😂
 
 
Kusin Emelie fyllde ju år i onsdags så då firade vi såklart henne. Under kvällen introducerade jag henne till snapchat världen, så Gilla fick så lov att ladda hem den appen. 
Innan vi for till Emelie så var vi till fotograferna Maria och Anna för att ta dagis- och skolfoton. 
 
 
Det var ju inte bara Saga som fyllde år i lördags kom jag på. Hennes tremänning Nicole (kusin Sonias dotter) fyllde 16, Sonias kusin Emil fyllde 21 år och Sonias bonus systerson fyllde 8 år (tror jag). Så fyra personer som är släkt med varandra på något sätt, fyller år på samma dag. 
 
Annars pysslade vi på med lite allt möjligt under lovet. Vi tog sovmornar till 8-9 och sen mös vi på tillsammans hela dagarna. 
Älskar loven tillsammans med barnen. Kvalitetstid. 💖 Nu längtar jag till jullovet så vi får mysa tillsammans, förhoppningsvis ute i snön, med bror Alex och hans familj.
 
Nu är det ju tillbaks till verkligheten och imorgon går Mio och Saga sin sista dag på dagis innan dom gör helg. Madeleine kommer hem till oss hon också innan jag ska skjutsa henne på lucia träning i sockenstugan. 
 
På fredag är det Jamtli natt på jamtli också. Har aldrig varit dit men hört att det är super mysigt. Finns massor av olika aktiviteter för barnen där och så älskar jag Jamtli och muséet. Det är på kvällen mellan 18-22, så kanske ska åka dit och mysa någon/några timmar med barnen och ev kusin Sara och hennes Pelle. 
Längtar som en tog till julmarknaden på Jamtli. Tur den är om 3 veckor. ☃🎄☄
 
Nu blir det sova. 
Sebastian säger godnatt. 💖
 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

 

Kommentera här: