1 månad.

Här är lillebror en månad gammal. ❤
 
Vi var ju ute och plockade fina löv igår. Vi samlade på oss massa fina lönnlöv i alla färger vi kunde hitta och när vi inte fann några röda lönnlöv (inte tillfälligt åtminstonde) så hittade jag andra fina små löv i härliga röda nyanser.
 
Allt detta samlade vi för att ta fina kort på lillebror. Har bestämt mig för att ta månadsbilder på lillebror med en siffra som visar hur många månader han är. Kommer bli så kul. Sitter redan och funderar på vad jag ska använda till två månaders bilder. ❤
 
 
 
 
Tänk att min minsta bebis redan är en månad. Man säger det varje gång, men tiden bara flyger iväg. Jag tyckte vi precis kom ifrån förlossningen och BB, men så är det ju inte. Det här ju faktiskt gått 4 veckor sedan han kom in i vårat liv och gjorde livet både bättre och familjen större. 
Tänk vad alla vi i familjen älskar honom. ❤
 
Nu har precis min största ska gått på veckans sista skoldag, så det är dags att gå upp och väcka familjens sjusovare (Saga) så vi får äta frukost. 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA, BEBIS & BENNY ♥

Kommentera här: