Första leendet på bild.

 
Det är väldigt speciellt när man verkligen får det där svarsleendet från sin lilla bebis. Man blir alldeles varm i kroppen och fylls av kärlek och stolthet. Man blir stolt som bara den över att ha skapat något så otroligt fint. ❤
 
Igår tog jag och kusin Sabina en långpromenad igen. Vart dryga 8 kilometer för min del och kroppen känns sådär härligt mör. Är skönt att vi kommit igång med promenaderna och framförallt att lillebror njuter av dom lika mycket som jag gör. 
 
 
Här hemma har vi en lindrigare form av sjukstuga. Mio och Saga är fruktansvärt hostiga och snoriga. Och igår kväll hade både 37,9 och 38 graders feber. 
Vill inte att lillebror drar på sig någon sjukdom innan han får sin förstå vaccination, för jag vet ju att inte alla föräldrar tänker på att ha sina barn hemma när dom är rejält sjuka. Och det leder till att mina större barn kan dra hem sjukdomar till lillebror som kan bli väldigt jobbig för honom.
Dom har varit hängiga dessutom, så dom får gå från och med nästa vecka så är dom friska och pigga för en massa lek och bus med kompisarna och fröknarna. 
Jag är ju den föräldern som gärna håller barna hemma en extra dag så dom ska slippa dra på sig fler sjukdomarna för dom inte hunnit blivit ordentligt frisk. 
 
 
Fick en så fin bukett av underbara Hanna. Hon vet hur man börjar dagen. Hon är underbar! 😊
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA, BEBIS & BENNY ♥

Kommentera här: