Magkänslan.

Idag var vi på ny kontroll för lillebror på bvc.
Än en gång såg det superfint ut och han följer sin kurva super fint.
 
Det känns ju så bra att det gått så bra med ammningen den här gången då jag fått kämpa med den de tidigare gångerna innan det riktigt kommit igång. Med dom andra tre har det tagit upp till fyra veckor innan det varit "problemfritt", medans det nu funkade från första kontrollen på mammot. 
Tror det har med erfarenhet att göra. Med Saga gick det snabbt också då jag inte lyssnade på de råden min dåvarande barnmorska gav mig utan gick efter min egna magkänsla. Så det gjorde jag denna gången också.  
 
 
Här har ni en fin kille på 5,3 kg ren kärlek och är 57,5 cm lång. 
Så för denna gången säger vi hejdå till kläder i storlek 56.
 
Lördagen bjöd ju på underbart höstväder och jag & lillebror spenderade hela dagen ute.
Vi tog en enda lång promenad hit och dit, kors och tvärs för att sedan känna lätt ledsamhet då jag förstod det skulle dröja lång tid tills vi skulle få en lika fin dag.
Jag kan räkna upp de fina höstdagar vi fått denna hösten på en hand. EN hand. 
Men jag kommer leva länge på den fina dagen
 
 
Hur underbart är det inte att se den första snön ligga sådär fint på fjälltopparna. 
 
Jag verkligen älskar min hemby. 
Bara utsikten får ju en att tappa andan. 
Finns nog ingenting som skulle kunna få mig att flytta här ifrån. Finns inget vackrare ställe med så fin utsikt. 
 
Okej. Skottland skulle väl kunna locka. Men det kommer ju aldrig ske. 
Jag får nöja mig med att resa dit istället och utforska landet och dess underbara historia. Finns nog inget land som bevarat sina fina borgar och slott. Som bevarat sin historia och dess arv som det landet. 
Inom en snar framtid ska förhoppningsvis jag och älsklingen åka dit. Och vägrar han så tar jag med mig bror Alex. 
 
 Bild lånad från google.se
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA, BEBIS & BENNY ♥

Kommentera här: