Chokladtårta med hallon

Jag bakade en favorittårta till idag och sen köpte vi en tårta från Frösö bageriet med smaker av jordgubb och rabarber. Den kombinationen är så god. Men småkakor och bullar orkade jag inte baka. Tur det finns så mycket gott att köpa. 
 
 
 
Denna underbart goda tårta har jag hittat hos Frida. Den heter Chokladtårta med hallon.
Det är ju väldigt mycket choklad i denna och jag är inte så förtjust i choklad. MEN. Denna tårta är bland det godaste jag ätit. Frida har så mycket goda recept och det finns ju så mycket att välja på. Har provat gjort flera stycken andra bakverk och alla är uppskattade av både familjen och vänner.
 
Men dagen i sin helhet då - den har varit toppen.
Förmiddagen bestod av att färdigställa chokladtårtan, tjata och höja rösten åt barna (vilket jag gör varje dag, haha) och ändå njutit av att ha mina bråkstakar hemma. Det är underbart med sommarlov.
Eftermiddagen har bjudit på presenter, blommor, fika och en massa kärlek. Det är verkligen helt underbart att ha en så stor familj. Ni är underbara. ♥
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: