Sommarlov

Nu. Nu har älsklingen skaffat en ny dator som gör att jag verkligen kan ge mig ett försök att skriva mer i bloggen. Det var lite jobbigt att sitta och skriva inlägg från mobilen. 
 
Idag har vi varit i kyrkan då Madeleine och hela Orrvikens skola hade skolavslutning. Nu har alla mina barn sommarlov. Så ikväll har vi fikat och firat att vi nu är lediga. 
 
 
Nu har Madeleine gått ut första klass och ska till hösten alltså börja i andra klass. Hur kunde det gå så här fort. Hur kunde hon bli så här stor så fort?
Är så kul att se hur hon utvecklats under detta skolår. Att veta att skolan betyder så mycket och att hon är så törstig på att få lära sig, känns så bra. Få lära sig nya saker och att utvecklas. Så detta skolåret har hon gjort bra ifrån sig. Bättre än bra, för att vara ärlig. Hon gör mig så stolt. VARJE dag. 
Hoppas att skolan alltid kommer vara kul för henne. Lärorikt och roligt.
 
Men nu ska vi njuta av ett långt sommarlov tillsammans. Vi börjar lovet med fotbollsskola v.26 och sen ska Madeleine fara söder ut med både hennes pappa och sedan med oss. Vi ska ner till bror i Norrköping i en vecka, annars har vi inga andra planer. Vill gärna göra någonting mer som barnen skulle uppskatta. Men då kommer ju frågan - vart ska man semestra?
Ge mig tips. 
 
 
Nu ska jag skriva inbjudnings-sms till Madeleines kalas som hon ska ha på boda borg, multihallen. Boda Borg i 2 timmar och en god lunchbuffé efteråt gör förhoppningsvis barnen nöjda. 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: