Försöker förgäves.

Jag försöker att uppdatera denna blogg, men det går ju si så där. Hade ju varit enklare om jag haft en bärbar dator, men varje gång jag skriver så blir det från mobilen. Och det tar sin lilla tid.. Tid som jag egentligen inte har. 
Men just nu ligger jag och ammar Sebastian, så då provar jag skriva samtidigt. ✏
 
Mycket har ju hänt sedan jag skrev sist. Och kan ju inte skriva om allt.
 
Däremot kan jag ju kladda ner och berätta att jag gått med i mamma fitness och tränar och äter bra för att ändra min kost och livsstil så jag mår bättre. Är inne på sjätte veckan tror jag, och det går hur bra som helst.
Är super kul och lärorikt.
Jag har gått ner 6 kg, minskat flertalet centimetrar runt omkring på min kropp och det bästa..jag somnar fort på kvällarna och vaknar tidigt vilket för mig varit ett problem sedan barnsben. Pigg hela dagarna är mitt nya jag. 
 
Har sett mig själv som en nattuggla, men det verkar som min kost varit boven. Eller rättare sagt läsken, som är min största last här i livet. 
 
 
 
Vänster bilderna är före och de högra efter 5 veckors arbete. Och detta är bara början.
Har förlängt mitt abonnemang och kommer så göra fram tills att jag har den kunskap jag behöver för att stå på egna ben och klara vardagen själv. Tills jag känner mig trygg i att klara allt detta själv utan allt peppande och det underbara stödet från mammafittness. 
 
Detta är något jag kommer rekommendera till alla mammor/kvinnor. Jag är aldrig hungrig, har väl haft sug efter godis/chips/läsk max 2 dagar. Känner mig starkare i kroppen från dag till dag. Alltså, hela konceptet är så himla bra. Och detta är ju min nya livsstil. Här bantas inget utan jag äter bra mat som håller mig mätt hela dagen. 
I love it! ❤
 
 
 
 
Förutom att skriva matlistor, vecko-matsedlar (både frukost, lunch, middag och två mellanmål) och att träna om dagarna planerar jag och bakar inför Sebastians dop som är nästa söndag. 
 
Har bakat chokladbollar med dumlegömma, ska baka sega kolasnittar och chokladsnittar med arter eight. På fredag eller lördag gör jag morotskaka och smörgåstårta.
Vi blir som tur är inte många denna gången heller. Så jag hinner göra annat än att stå och baka hela tiden. 🙂
 
 

♥ MADELEINE, MIO, SAGA & SEBASTIAN ♥

Kommentera här: